Päringuid teadaolevas minevikus kokku 173792 ehk siis umbes 474 päevas
| education | ☠ 446 |
| secondary education | ☠ 429 |
| degree | ☠ 422 |
| achievement | ☠ 333 |
| digital | ☠ 270 |
| eryiehung | ☠ 254 |
| resilience | ☠ 235 |
| primary | ☠ 234 |
| avaldus | ☠ 218 |
| direktor | ☠ 218 |
| enqa | ☠ 214 |
| S | ☠ 211 |
| agency | ☠ 209 |
| koormus | ☠ 207 |
| korraldamine | ☠ 206 |
| competence | ☠ 202 |
| koosseis | ☠ 201 |
| tõend | ☠ 201 |
| kehtestama | ☠ 200 |
| consciousness | ☠ 199 |
| empower | ☠ 198 |
| conditional | ☠ 197 |
| common | ☠ 194 |
| youth | ☠ 193 |
| Preliminary | ☠ 192 |
| düsart | ☠ 192 |
| läbiviimine | ☠ 192 |
| dokument | ☠ 189 |
| habitual | ☠ 189 |
| kielitietoisuus | ☠ 186 |
| linn | ☠ 186 |
| toitumishäire | ☠ 186 |
| learning | ☠ 184 |
| kohandus | ☠ 183 |
| learning environment | ☠ 182 |
| religious | ☠ 179 |
| tulenevalt | ☠ 179 |
| kohtalainen | ☠ 173 |
| põhi | ☠ 173 |
| academia | ☠ 171 |
| järjekorra | ☠ 167 |
| mark | ☠ 162 |
| kooliküps | ☠ 155 |
| school | ☠ 150 |
| fluktuatsioon | ☠ 145 |
| jäälõhkuja | ☠ 145 |
| masters | ☠ 142 |
| bloomi taksonoomia | ☠ 139 |
| õppetasu | ☠ 136 |
| extended | ☠ 130 |
| toimetulekukool | ☠ 127 |
| hardus | ☠ 125 |
| secondary | ☠ 125 |
| associate | ☠ 122 |
| ekstreemselt | ☠ 122 |
| academic | ☠ 120 |
| instructions | ☠ 120 |
| college | ☠ 119 |
| doctorate | ☠ 118 |
| junior | ☠ 116 |
| diversity | ☠ 114 |
| jätkusuutlikkus | ☠ 114 |
| skills | ☠ 114 |
| information | ☠ 112 |
| authentic | ☠ 107 |
| level | ☠ 107 |
| tere | ☠ 107 |
| workshop | ☠ 106 |
| formal | ☠ 105 |
| haridusaste | ☠ 105 |
| säilenõtke | ☠ 105 |
| eneseteadlik | ☠ 104 |
| õppeviis | ☠ 104 |
| grade | ☠ 103 |
| kavandamine | ☠ 103 |
| prosotsiaalsus | ☠ 103 |
| higher education | ☠ 102 |
| l | ☠ 101 |
| educational | ☠ 100 |
| flow | ☠ 100 |
| instruction | ☠ 100 |
| koonwledge | ☠ 100 |
| certificate | ☠ 98 |
| kogumik | ☠ 98 |
| arenguplaan | ☠ 97 |
| knowledge | ☠ 97 |
| miinus | ☠ 97 |
| simulatsioon | ☠ 97 |
| course | ☠ 96 |
| kaasav hridu | ☠ 96 |
| master of science | ☠ 96 |
| tüflo | ☠ 96 |
| õpiväljund | ☠ 96 |
| erialade | ☠ 95 |
| kooliealine | ☠ 95 |
| lasteaiaõpe | ☠ 95 |
| üldpädevus | ☠ 95 |
| postgraduate | ☠ 94 |
| disabilities | ☠ 93 |
| eesmräk | ☠ 92 |
| käitumuslik | ☠ 92 |
| context | ☠ 91 |
| koht | ☠ 91 |
| katoliku | ☠ 90 |
| konfessioom | ☠ 89 |
| täiendav* | ☠ 89 |
| internship | ☠ 88 |
| keelek | ☠ 88 |
| campus | ☠ 87 |
| diploma | ☠ 86 |
| informal | ☠ 86 |
| krapp | ☠ 86 |
| science | ☠ 86 |
| department | ☠ 85 |
| koer | ☠ 85 |
| käitumisraskus | ☠ 85 |
| õpilasekeskne | ☠ 85 |
| hulk | ☠ 84 |
| identiteedivargus | ☠ 84 |
| kohustustlik | ☠ 84 |
| mentoring | ☠ 84 |
| digivahend | ☠ 83 |
| honors | ☠ 83 |
| kunstipedagoogika | ☠ 83 |
| baasoskused | ☠ 82 |
| huvialakool | ☠ 82 |
| induvidualiseerimine | ☠ 82 |
| juhendamine | ☠ 82 |
| appeal | ☠ 81 |
| autonoomia | ☠ 81 |
| vocational | ☠ 81 |
| activity | ☠ 80 |
| erivajadustega | ☠ 80 |
| instrumental | ☠ 80 |
| longituud | ☠ 80 |
| läbima | ☠ 80 |
| induction | ☠ 79 |
| longitudinal | ☠ 79 |
| primary school | ☠ 79 |
| raames | ☠ 79 |
| teadmised | ☠ 79 |
| app | ☠ 78 |
| autasu | ☠ 78 |
| credit | ☠ 78 |
| förerklasse | ☠ 78 |
| notion | ☠ 78 |
| ECTS | ☠ 77 |
| discipline | ☠ 77 |
| lasteaiakoht | ☠ 77 |
| comenius | ☠ 76 |
| eluvaldkond | ☠ 76 |
| gps | ☠ 76 |
| assessment | ☠ 75 |
| avalduma | ☠ 75 |
| counselling | ☠ 75 |
| design | ☠ 75 |
| education standard | ☠ 75 |
| program | ☠ 75 |
| õppesüsteem | ☠ 75 |
| career guidance | ☠ 74 |
| constitution | ☠ 74 |
| freire | ☠ 74 |
| koostöö | ☠ 74 |
| lower secondary | ☠ 74 |
| practice | ☠ 74 |
| procedure | ☠ 74 |
| certification | ☠ 73 |
| fund | ☠ 73 |
| peer | ☠ 73 |
| väljund | ☠ 73 |
| esiopetus | ☠ 72 |
| kodu | ☠ 72 |
| korrastamine | ☠ 72 |
| liigutus | ☠ 72 |
| bakalaureuseastme | ☠ 71 |
| coverage | ☠ 71 |
| diagnostic | ☠ 71 |
| educator | ☠ 71 |
| fundamental | ☠ 71 |
| hariv | ☠ 71 |
| lugemistehnika oskused | ☠ 71 |
| materiaalne | ☠ 71 |
| vahend | ☠ 71 |
| õpiraskus | ☠ 71 |
| alusraam | ☠ 70 |
| awareness | ☠ 70 |
| deep | ☠ 70 |
| haridussõnastik | ☠ 70 |
| kodoskoop | ☠ 70 |
| mobility | ☠ 70 |
| reflection | ☠ 70 |
| advice | ☠ 69 |
| aims | ☠ 69 |
| approach | ☠ 69 |
| b | ☠ 69 |
| bachelor of science | ☠ 69 |
| community | ☠ 69 |
| deklareerimine | ☠ 69 |
| graduate | ☠ 69 |
| ilming | ☠ 69 |
| impairment | ☠ 69 |
| ja kuidas | ☠ 69 |
| jugendheim | ☠ 69 |
| magistritase | ☠ 69 |
| mapp | ☠ 69 |
| research | ☠ 69 |
| õpikäsitlus | ☠ 69 |
| Ek | ☠ 68 |
| Physical Education | ☠ 68 |
| administrator | ☠ 68 |
| alg | ☠ 68 |
| eneset | ☠ 68 |
| form | ☠ 68 |
| gastarbeiter | ☠ 68 |
| guidance | ☠ 68 |
| immersion | ☠ 68 |
| informaatikaring | ☠ 68 |
| katsuma | ☠ 68 |
| lihane isa | ☠ 68 |
| middle | ☠ 68 |
| monitoring | ☠ 68 |
| riigig | ☠ 68 |
| scaffolding | ☠ 68 |
| training | ☠ 68 |
| õppetegevus | ☠ 68 |
| A hinne | ☠ 67 |
| elementary school | ☠ 67 |
| empower* | ☠ 67 |
| ese | ☠ 67 |
| kaduma | ☠ 67 |
| lehre | ☠ 67 |
| VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING | ☠ 66 |
| counsellor | ☠ 66 |
| honorar | ☠ 66 |
| kass | ☠ 66 |
| map | ☠ 66 |
| mining | ☠ 66 |
| õppenõukogu | ☠ 66 |
| õpikogemus | ☠ 65 |
| arno | ☠ 65 |
| facility | ☠ 65 |
| harras | ☠ 65 |
| kava | ☠ 65 |
| kohandama | ☠ 65 |
| mode | ☠ 65 |
| secondary school | ☠ 65 |
| varhaiskasvatus | ☠ 65 |
| õpitulemus | ☠ 65 |
| TVET | ☠ 64 |
| associate professor | ☠ 64 |
| detention | ☠ 64 |
| digi | ☠ 64 |
| follow | ☠ 64 |
| fusion | ☠ 64 |
| hariduskava | ☠ 64 |
| human | ☠ 64 |
| hunt | ☠ 64 |
| inquiry | ☠ 64 |
| kaasatus | ☠ 64 |
| kala | ☠ 64 |
| kasvatusteadused | ☠ 64 |
| kasvukeskkond | ☠ 64 |
| katseseade | ☠ 64 |
| koolikoht | ☠ 64 |
| live | ☠ 64 |
| loomus | ☠ 64 |
| lähtumine | ☠ 64 |
| outcome | ☠ 64 |
| VASTUTUS! | ☠ 63 |
| current | ☠ 63 |
| filoloogia | ☠ 63 |
| gender | ☠ 63 |
| instructional | ☠ 63 |
| kodutööd | ☠ 63 |
| kohanemine | ☠ 63 |
| koolitund | ☠ 63 |
| lünklik | ☠ 63 |
| rakendama | ☠ 63 |
| sotsioloogia | ☠ 63 |
| võtmepädevus | ☠ 63 |
| advanced | ☠ 62 |
| disability | ☠ 62 |
| elatanu | ☠ 62 |
| elementary | ☠ 62 |
| instruktsioon | ☠ 62 |
| iseseisev õpe | ☠ 62 |
| kell | ☠ 62 |
| keskne | ☠ 62 |
| klassitund | ☠ 62 |
| käsitlema | ☠ 62 |
| middle school | ☠ 62 |
| thinking | ☠ 62 |
| õpetajaeetika | ☠ 62 |
| aptitude | ☠ 61 |
| basic | ☠ 61 |
| handwriting | ☠ 61 |
| immersive | ☠ 61 |
| kasvatustöö | ☠ 61 |
| keskkooliharidus | ☠ 61 |
| kooliaeg | ☠ 61 |
| märkamine | ☠ 61 |
| rakendamine | ☠ 61 |
| tänukiri | ☠ 61 |
| õpi | ☠ 61 |
| üldkeskharidus | ☠ 61 |
| VTS | ☠ 60 |
| agiilne | ☠ 60 |
| arts | ☠ 60 |
| evaluation | ☠ 60 |
| extra | ☠ 60 |
| fachberater | ☠ 60 |
| hariduskeskus | ☠ 60 |
| interventsioon | ☠ 60 |
| julgustama | ☠ 60 |
| kobar | ☠ 60 |
| kodanikuaktiivsus | ☠ 60 |
| koostama | ☠ 60 |
| kreisikool | ☠ 60 |
| non-formal | ☠ 60 |
| opetustuokio | ☠ 60 |
| astmed | ☠ 59 |
| autoloogia | ☠ 59 |
| blended | ☠ 59 |
| eakas | ☠ 59 |
| examiner | ☠ 59 |
| expertise | ☠ 59 |
| förderschule | ☠ 59 |
| game* | ☠ 59 |
| grad | ☠ 59 |
| innovatiivne | ☠ 59 |
| jätkusuutlik | ☠ 59 |
| kolledžiharidus | ☠ 59 |
| kunst | ☠ 59 |
| lin | ☠ 59 |
| major | ☠ 59 |
| mõõtevahend | ☠ 59 |
| toetamine | ☠ 59 |
| arutelulõim | ☠ 58 |
| digitaalne materjal | ☠ 58 |
| eesti keeles | ☠ 58 |
| foneem | ☠ 58 |
| hariduselu | ☠ 58 |
| hev-kool | ☠ 58 |
| koolituskava | ☠ 58 |
| käitumispõhine | ☠ 58 |
| lihane vanem | ☠ 58 |
| liikumine | ☠ 58 |
| qualification | ☠ 58 |
| tehnika | ☠ 58 |
| õppepäev | ☠ 58 |
| Sosustama | ☠ 57 |
| ainealane | ☠ 57 |
| alalhoidmine | ☠ 57 |
| engagement | ☠ 57 |
| itk | ☠ 57 |
| kasvatusülesanne | ☠ 57 |
| katsumine | ☠ 57 |
| kohustuslik õppeaine | ☠ 57 |
| konstanteerima | ☠ 57 |
| lipik | ☠ 57 |
| lähtudes | ☠ 57 |
| sessioon��pe | ☠ 57 |
| upper secondary | ☠ 57 |
| õpioskus | ☠ 57 |
| õpitegevus | ☠ 57 |
| Bandura | ☠ 56 |
| Mitteformaal | ☠ 56 |
| collaborative | ☠ 56 |
| direktsioon | ☠ 56 |
| esiõpetus | ☠ 56 |
| facilitate | ☠ 56 |
| hoiakud | ☠ 56 |
| intervention | ☠ 56 |
| kitsas | ☠ 56 |
| väljakutse | ☠ 56 |
| applicable | ☠ 55 |
| attendance | ☠ 55 |
| cover | ☠ 55 |
| harilikult | ☠ 55 |
| jooksevhindamine | ☠ 55 |
| kontsept | ☠ 55 |
| koolisüsteem | ☠ 55 |
| lapsest lähtumine | ☠ 55 |
| logo | ☠ 55 |
| preparatory | ☠ 55 |
| rakenduskava | ☠ 55 |
| täppisteadus | ☠ 55 |
| õppevahendid | ☠ 54 |
| arusaam | ☠ 54 |
| coed | ☠ 54 |
| early childhood | ☠ 54 |
| erinevus | ☠ 54 |
| formatiivselt | ☠ 54 |
| formative | ☠ 54 |
| high school | ☠ 54 |
| higher education institution | ☠ 54 |
| hindepall | ☠ 54 |
| juhtimine | ☠ 54 |
| keeled | ☠ 54 |
| korraldaja | ☠ 54 |
| learner | ☠ 54 |
| mass | ☠ 54 |
| monitor | ☠ 54 |
| mõtlemistüüp | ☠ 54 |
| public school | ☠ 54 |
| õppekoormus | ☠ 54 |
| Päästenöör | ☠ 53 |
| Self-evaluation | ☠ 53 |
| attainment | ☠ 53 |
| eelõpetus | ☠ 53 |
| eesõigus | ☠ 53 |
| ensemble | ☠ 53 |
| face-to-face | ☠ 53 |
| hev-õpilane | ☠ 53 |
| juhtkond | ☠ 53 |
| koolikriit | ☠ 53 |
| koolinoorsootöö | ☠ 53 |
| learning process | ☠ 53 |
| representation | ☠ 53 |
| experience | ☠ 52 |
| general education | ☠ 52 |
| halb | ☠ 52 |
| idioot | ☠ 52 |
| koolikorraldus | ☠ 52 |
| koolipäev | ☠ 52 |
| koperatiiv | ☠ 52 |
| krüpt(eer)ima | ☠ 52 |
| Komenský | ☠ 51 |
| abimaterjal | ☠ 51 |
| düslektik | ☠ 51 |
| eelis | ☠ 51 |
| hindamiskriteerium | ☠ 51 |
| huvialaring | ☠ 51 |
| individual | ☠ 51 |
| iteratiivne | ☠ 51 |
| jäämurjda | ☠ 51 |
| kord | ☠ 51 |
| kreatiivne | ☠ 51 |
| loodusteadus | ☠ 51 |
| osakond | ☠ 51 |
| pädevused | ☠ 51 |
| õppeprotsess | ☠ 51 |
| Standardiseerimine | ☠ 50 |
| astme | ☠ 50 |
| classroom | ☠ 50 |
| demonstratsioon | ☠ 50 |
| edasijõudnu | ☠ 50 |
| ekspetiis | ☠ 50 |
| ingliskeel | ☠ 50 |
| jätku-kutseõpe | ☠ 50 |
| kodanik | ☠ 50 |
| mitteformaal | ☠ 50 |
| mitteformaalõpe | ☠ 50 |
| draama | ☠ 49 |
| feminism | ☠ 49 |
| klassiõpe | ☠ 49 |
| põhjendamine | ☠ 49 |
| uurimustöö | ☠ 49 |
| brahüteraapia | ☠ 48 |
| Asjatundlikku | ☠ 48 |
| Research fellow | ☠ 48 |
| apply | ☠ 48 |
| deveratsioon | ☠ 48 |
| ettevõtlus | ☠ 48 |
| jõulud | ☠ 48 |
| koolijuht | ☠ 48 |
| kõne arengu peetus | ☠ 48 |
| draamapedagoogika | ☠ 47 |
| erziehung | ☠ 47 |
| ikt | ☠ 47 |
| inimõigus | ☠ 47 |
| kodanikuõpetus | ☠ 47 |
| kogemusmäng | ☠ 47 |
| mitmemäng | ☠ 47 |
| usufanaatik | ☠ 47 |
| *robot* | ☠ 46 |
| formal education | ☠ 46 |
| vabaharidus | ☠ 46 |
| go-round | ☠ 45 |
| honours | ☠ 45 |
| tasemeharidus | ☠ 45 |
| õppekursus | ☠ 45 |
| assimileerumine | ☠ 44 |
| enseserefleksioon | ☠ 44 |
| jäämurdja | ☠ 44 |
| learning objective | ☠ 44 |
| reflekteerima | ☠ 44 |
| vormistus | ☠ 44 |
| õppeteenustasu | ☠ 44 |
| elukoht | ☠ 43 |
| reflektsioon | ☠ 43 |
| õppeosakond | ☠ 42 |
| liigaasta | ☠ 41 |
| õppetsükkel | ☠ 40 |
| aiateadlane | ☠ 40 |
| aktiivselt | ☠ 40 |
| lõpetama | ☠ 40 |
| calambour | ☠ 39 |
| käskkiri | ☠ 39 |
| piirkond | ☠ 39 |
| TÄISLOEND | paha.txt |
| säilenõtkus | 1224 |
| agentsus | 989 |
| kärgpere | 869 |
| eneserefleksioon | 756 |
| indoktrinatsioon | 681 |
| Likerti skaala | 569 |
| reaalained | 524 |
| nonkonformist | 505 |
| võilillelaps | 493 |
| kannupoiss | 478 |
| dotsent | 470 |
| egalitaarne | 437 |
| õpetaja abi | 421 |
| iseseisev õppija | 414 |
| humanitaarained | 387 |
| identiteedikriis | 383 |
| korraline professor | 367 |
| väärtushinnang | 366 |
| eristuskiri | 326 |
| identiteet | 325 |
| lillelaps | 322 |
| teadmussiire | 294 |
| autodidakt | 288 |
| keskealine | 288 |
| koogamine | 285 |
| olupilt | 280 |
| abiõpetaja | 277 |
| metakognitiivne teadlikkus | 272 |
| vabamäng | 265 |
| leidlaps | 264 |
| alma mater | 263 |
| aiarühm | 259 |
| tindipliiats | 257 |
| kvaliteetaeg | 253 |
| kaudne Münchhauseni sündroom | 252 |
| erivajadus | 249 |
| õppekava | 248 |
| õpinguraamat | 247 |
| eneseefektiivsus | 240 |
| laiendatud pere | 240 |
| hindamine | 234 |
| düstress | 229 |
| prosotsiaalne | 222 |
| atributsioon | 221 |
| koolivalmidus | 221 |
| divergentne mõtlemine | 216 |
| ainepunkt | 208 |
| tavalasteaed | 207 |
| õpe | 207 |
| elustiil | 206 |
| täiendusõpe | 205 |
| kontaktõpe | 198 |
| cum laude | 197 |
| sotsiaalne sugu | 197 |
| HEV | 196 |
| ilukiri | 194 |
| loodusõpetus | 193 |
| konkurss | 191 |
| teaduskraad | 190 |
| haloefekt | 187 |
| konvergentne mõtlemine | 187 |
| usuõpetus | 187 |
| maailmaparandaja | 185 |
| oponent | 183 |
| protsessõpe | 183 |
| fänn | 179 |
| kaugõpe | 178 |
| klassiõpetaja | 178 |
| lasteaed-algkool | 178 |
| doktor | 169 |
| uuspere | 169 |
| projitseerima | 168 |
| kasulaps | 166 |
| talurahvakool | 166 |
| kooliõpe2 | 164 |
| akulturatsioon | 163 |
| lähima arengu tsoon | 163 |
| usundiõpetus | 163 |
| arendusuuring | 161 |
| institutsionaliseerima | 160 |
| refleksioon | 160 |
| ristlõikeuuring | 160 |
| jäävususkumus | 159 |
| teine keel | 158 |
| abikool | 157 |
| juurdekasvuuskumus | 157 |
| bioloogiline sugu | 155 |
| kriitiline mõtlemine | 154 |
| loovus | 154 |
| harimatus | 153 |
| imperatiivne norm | 153 |
| võhiklikkus | 153 |
| ADDIE mudel | 151 |
| koolieelik | 150 |
| tegevusuuring | 150 |
| auditoorne õpe | 149 |
| vaegkuulja | 148 |
| psühhomotoorne areng | 146 |
| rakenduskõrgharidus | 141 |
| eriklass | 138 |
| apraksia | 136 |
| eliitkool | 136 |
| kõnepuue | 136 |
| neurootilisus | 135 |
| aineregister | 133 |
| eriharidus | 133 |
| õppijakeskne | 133 |
| filosoofiadoktor | 132 |
| ambivalentne kiindumussuhe | 131 |
| digitahvel | 131 |
| eksamiperiood | 131 |
| multimodaalsus | 131 |
| pädevus | 131 |
| aktseleratsioon | 130 |
| algharidus | 130 |
| antisotsiaalne | 130 |
| foneemanalüüs | 130 |
| hariduslik erivajadus | 128 |
| paralleelklass | 127 |
| tasemerühm | 126 |
| ökoloogiline süsteemiteooria | 126 |
| õppe diferentseerimine | 125 |
| erikool | 124 |
| graafiline kujutis | 124 |
| likerti skaala | 124 |
| logopeed | 124 |
| keelepuue | 123 |
| loov mõtlemine | 123 |
| vaimsed võimed | 123 |
| vaimupuue | 123 |
| sotsiaalkonstruktivism | 122 |
| skaala | 121 |
| emeritus | 120 |
| kontekstõpe | 120 |
| prof. adj. | 120 |
| päevaõpe | 120 |
| düskalkuulia | 119 |
| suhtluspädevus | 119 |
| lapsehoidja | 118 |
| manipuleerima | 118 |
| distantsõpe | 117 |
| sotsiaalne areng | 117 |
| haritus | 116 |
| praktika1 | 116 |
| professionaalsus | 115 |
| alusharidus | 114 |
| kategooriline imperatiiv | 114 |
| koolkodu | 114 |
| retsensent | 114 |
| aplomb | 113 |
| õppealajuhataja | 112 |
| Euroopa ainepunkt | 111 |
| ego | 110 |
| rakendusuuring | 110 |
| raske intellektipuue | 110 |
| hevirokk | 109 |
| kirjaoskus | 109 |
| lapsekeskne | 109 |
| eelkool | 108 |
| kooliküpsus | 108 |
| metaandmed | 108 |
| alaväärsustunne | 107 |
| hindamisjuhend | 107 |
| isiksuseomadused | 107 |
| väline motivatsioon | 107 |
| eeskujulik | 106 |
| põimõpe | 106 |
| tasemeõpe | 106 |
| väärtuskasvatus | 106 |
| aleksia | 105 |
| baasharidus | 105 |
| nomoteetiline uurimus | 105 |
| subjektiivne hindamine | 105 |
| ainekava | 104 |
| arenguline erivajadus | 104 |
| hariduslik segregatsioon | 104 |
| kaasprofessor | 103 |
| kontakttund | 103 |
| paremusjärjestus | 103 |
| Oidipuse kompleks | 102 |
| andmekandja | 102 |
| kaasav hariduskorraldus | 102 |
| toksikomaania | 102 |
| õpiabitund | 102 |
| õppija | 102 |
| hinne | 101 |
| vabaõpe | 101 |
| infosulg | 100 |
| iseseisev õppimine | 100 |
| mälu | 100 |
| üldaine | 100 |
| funktsionaalne lugemisoskus | 99 |
| klassitunnistus | 99 |
| puue | 99 |
| tugispetsialist | 99 |
| dr. iur. | 98 |
| normaaljaotus | 98 |
| pisteline kontroll | 98 |
| kirjalik väljendusoskus | 97 |
| lateraalsus | 97 |
| põhikooli lihtsustatud riiklik õppekava | 97 |
| apelleerima | 96 |
| tasandusrühm | 96 |
| vaatluspraktika | 96 |
| haridusosakond | 95 |
| kõrgkultuur | 95 |
| motivatsioon | 95 |
| neurodiversiteet | 95 |
| sisemine tagasiside | 95 |
| üldharidus | 95 |
| ainesüsteem | 94 |
| ametikool | 94 |
| ebaturvaline kiindumussuhe | 94 |
| implitsiitne hoiak | 94 |
| internaatkool | 94 |
| jesuiitide kolleegium | 94 |
| kandidaadikraad | 94 |
| moraalne areng | 94 |
| suurpere | 94 |
| valikaine | 94 |
| alaalia | 93 |
| düsleksia | 93 |
| eksamisessioon | 93 |
| eraõppeasutus | 93 |
| õpipoiss | 93 |
| asotsiaalne käitumine | 92 |
| akadeemiline kraad | 91 |
| matrikkel | 91 |
| statsionaarne õpe | 91 |
| õppimine | 91 |
| metatunnetus | 90 |
| tesaurus | 90 |
| alakõne | 89 |
| algklassid | 89 |
| järeleaitamistund | 89 |
| kognitiivne areng | 89 |
| lalin | 89 |
| objektiivne hindamine | 89 |
| passiivsus | 89 |
| pikiuuring | 89 |
| tunne | 89 |
| vabakuulaja | 89 |
| emeriteeruma | 88 |
| hinneteleht | 88 |
| kiirustest | 88 |
| kognitiivne taksonoomia | 87 |
| uurimismetoodika | 87 |
| õpilane | 87 |
| eluviis | 86 |
| eripära | 86 |
| formaalne juht | 86 |
| hermeneutiline kasvatusteadus | 86 |
| kutsekraad | 86 |
| netiaadress | 86 |
| segakool1 | 86 |
| õppekeskkond | 86 |
| ainetest | 85 |
| eelõpe | 85 |
| enesehindamine | 85 |
| kaasav haridus | 85 |
| positsioon | 85 |
| põhiharidus | 85 |
| kujundav hindamine | 84 |
| lõputunnistus | 84 |
| parandusõppe õpetaja | 84 |
| sobitusrühm | 84 |
| egoism | 83 |
| heteronoomne moraal | 83 |
| hindeline arvestus | 82 |
| intelligentsus | 82 |
| luurik | 82 |
| tavaklass | 82 |
| teadusdoktor | 82 |
| ainekaart | 81 |
| filantropiin | 81 |
| individuaalne õppekava | 81 |
| kehapuue | 81 |
| praktikum | 81 |
| vabakasvatus | 81 |
| üldõpetus | 81 |
| antisotsiaalne käitumine | 80 |
| enesetõhusus | 80 |
| individuaaltöö | 80 |
| kvadriivium | 80 |
| noor täiskasvanu | 80 |
| plagiaat | 80 |
| toimevõimekus | 80 |
| võtmeoskus | 80 |
| ümberõpe | 80 |
| erilasteaed | 79 |
| genotüüp | 79 |
| käitumishäire | 79 |
| afektiivne taksonoomia | 78 |
| ambivalentne | 78 |
| lateralisatsioon | 78 |
| lähiõpe | 78 |
| massikultuur | 78 |
| vabaaine | 78 |
| inimgeograafia | 77 |
| lapsehoiuteenus | 77 |
| mängutuba | 77 |
| peegelkiri | 77 |
| ankeetima | 76 |
| assimilatsioon1 | 76 |
| nimeregister | 76 |
| professor | 76 |
| bimodaalne jaotus | 75 |
| enesekriitiline | 75 |
| iseseisev töö | 75 |
| sessioonõpe | 75 |
| sisemine motivatsioon | 75 |
| ülikooliharidus | 75 |
| IAK | 74 |
| kurtus | 74 |
| kõrgharidus | 74 |
| oivik | 74 |
| pinnapealne õppimine | 74 |
| Apgari hinne | 73 |
| anoreksia | 73 |
| filantropism | 73 |
| kasvav tarve | 73 |
| külalisprofessor | 73 |
| liitrühm | 73 |
| superego | 73 |
| vastastikhindamine | 73 |
| vastastiktagasiside | 73 |
| agape | 72 |
| erakorraline teadustöötaja | 72 |
| hariduslik integratsioon1 | 72 |
| ilmaolek | 72 |
| infokandja | 72 |
| kiitma | 72 |
| kooliõpe1 | 72 |
| masohhist | 72 |
| suhtluspuue | 72 |
| variõppekava | 72 |
| ühisõpe2 | 72 |
| šeflus | 72 |
| andmepüük | 71 |
| arendusrühm | 71 |
| elukaar | 71 |
| grammatisti kool | 71 |
| iseloomujooned | 71 |
| kooliinspektor1 | 71 |
| liikumispuue | 71 |
| personifikatsioon | 71 |
| platseeboefekt | 71 |
| priivara | 71 |
| suhtlemisaldis õpilane | 71 |
| tavakool | 71 |
| teemapõhine õpe | 71 |
| diferentseerimine | 70 |
| inaugureerima | 70 |
| paindlik õpe | 70 |
| sõimerühm | 70 |
| sügav intellektipuue | 70 |
| tund | 70 |
| vaegnägemine | 70 |
| üldkogum | 70 |
| akadeemiline liikuvus | 69 |
| elulaad | 69 |
| em-prof | 69 |
| hinnang | 69 |
| informaalõpe | 69 |
| iseväärtus | 69 |
| kasvatuseesmärgid | 69 |
| kasvatuspsühholoogia | 69 |
| matik-õpe | 69 |
| söömishäire | 69 |
| süvitsi õppimine | 69 |
| vaegkuulmine | 69 |
| viiepallisüsteem | 69 |
| õppe individualiseerimine | 69 |
| ümberpööratud õpe | 69 |
| algkool | 68 |
| arvestus | 68 |
| buliimia | 68 |
| diplomand | 68 |
| düspraksia | 68 |
| empiiriline kasvatusteadus | 68 |
| häälduspuue | 68 |
| individuaalõpe | 68 |
| koolikiusamine | 68 |
| minnalaskev kasvatusstiil | 68 |
| pimesus | 68 |
| põhimälu | 68 |
| turvaline kiindumussuhe | 68 |
| tõrjuv kiindumussuhe | 68 |
| vabavara | 68 |
| vanur | 68 |
| võimerühm | 68 |
| õpikeskkond | 68 |
| PISA | 67 |
| emotsionaalne areng | 67 |
| eriinternaatkool | 67 |
| familistlik perekäsitus | 67 |
| hädavale | 67 |
| kompetents | 67 |
| kuraator | 67 |
| mõõdukas intellektipuue | 67 |
| projektõpe | 67 |
| püknik | 67 |
| riigieksam | 67 |
| suhteline hindamine | 67 |
| vabad kunstid | 67 |
| aedkool | 66 |
| andragoog | 66 |
| arengupeetus | 66 |
| arengupuue | 66 |
| eneseteostustarve | 66 |
| kakskeelsus | 66 |
| nägemispuue | 66 |
| tegevusjuht | 66 |
| vahendväärtus | 66 |
| vallakool | 66 |
| õpikäsitus | 66 |
| õpimeetod | 66 |
| üldmõiste | 66 |
| areng | 65 |
| eelõpe1 | 65 |
| erirühm | 65 |
| harrastus | 65 |
| induktsioon | 65 |
| kihelkonnakool | 65 |
| lektor | 65 |
| nägemismälu | 65 |
| nürmus | 65 |
| teadusdoktori kraad | 65 |
| tingimatu refleks | 65 |
| õppekorralduse spetsialist | 65 |
| doktoritöö | 64 |
| haridusamet | 64 |
| heitlaps | 64 |
| ideeskeem | 64 |
| idiograafiline uurimus | 64 |
| konfliktiteooria | 64 |
| käsitlus | 64 |
| paaž1 | 64 |
| riiklik haridus | 64 |
| sport | 64 |
| töökohapõhine kutseõpe | 64 |
| väärtus | 64 |
| autonoomne moraal | 63 |
| harjutuskool | 63 |
| jõudlustest | 63 |
| koduõpe | 63 |
| kognitiivne psühholoogia | 63 |
| kutseta lapsehoidja | 63 |
| kutseõppevorm | 63 |
| käsitus | 63 |
| reproduktiivne mõtlemine | 63 |
| tähelepandamatu õpilane | 63 |
| afaasia | 62 |
| aluskursus | 62 |
| approbatur | 62 |
| asenduskodu | 62 |
| eksplitsiitne hoiak | 62 |
| eraharidus | 62 |
| individuaalintervjuu | 62 |
| kutseline lapsehoidja | 62 |
| leibkond | 62 |
| sotsiaalne isa | 62 |
| süvalugemine | 62 |
| ainering | 61 |
| akadeemiline puhkus | 61 |
| antropomorfism | 61 |
| braille | 61 |
| deduktsioon | 61 |
| jesuiitide pedagoogika | 61 |
| kaugõpe1 | 61 |
| klaster | 61 |
| metakognitiivne sekkumine | 61 |
| mittetäielik keskkool | 61 |
| perekeskus | 61 |
| psühhomeetria | 61 |
| rühmatöö | 61 |
| tahteline õppimine | 61 |
| teaduslik teadmine | 61 |
| õpiraskused | 61 |
| aktiivõpe | 60 |
| alahindama | 60 |
| alateadvus | 60 |
| biheiviorism | 60 |
| juriidiline vanem | 60 |
| lapsehoid | 60 |
| lasteaed-põhikool | 60 |
| põhistatud teooria meetod | 60 |
| semantiline mälu | 60 |
| teadvus | 60 |
| triivium | 60 |
| õppur | 60 |
| akadeemiline kalender | 59 |
| digipädevus | 59 |
| edukas õpilane | 59 |
| keelekümblus | 59 |
| lapse õigused | 59 |
| lapsehoiuteenuse osutaja | 59 |
| meisterdama | 59 |
| perinataalne | 59 |
| Marburgi süsteem | 58 |
| TÄISLOEND | hea.txt |