Päringuid teadaolevas minevikus kokku 178519 ehk siis umbes 487 päevas
| degree | ☠ 434 |
| secondary education | ☠ 430 |
| education | ☠ 422 |
| achievement | ☠ 339 |
| digital | ☠ 274 |
| eryiehung | ☠ 253 |
| primary | ☠ 229 |
| resilience | ☠ 228 |
| direktor | ☠ 222 |
| S | ☠ 219 |
| enqa | ☠ 218 |
| avaldus | ☠ 216 |
| korraldamine | ☠ 208 |
| agency | ☠ 207 |
| competence | ☠ 205 |
| koormus | ☠ 205 |
| learning environment | ☠ 203 |
| tõend | ☠ 202 |
| Preliminary | ☠ 201 |
| conditional | ☠ 197 |
| empower | ☠ 197 |
| kehtestama | ☠ 197 |
| koosseis | ☠ 197 |
| consciousness | ☠ 196 |
| youth | ☠ 193 |
| düsart | ☠ 192 |
| common | ☠ 191 |
| linn | ☠ 191 |
| läbiviimine | ☠ 191 |
| habitual | ☠ 189 |
| learning | ☠ 189 |
| dokument | ☠ 188 |
| toitumishäire | ☠ 186 |
| kielitietoisuus | ☠ 184 |
| kohandus | ☠ 180 |
| religious | ☠ 179 |
| tulenevalt | ☠ 176 |
| mark | ☠ 175 |
| kohtalainen | ☠ 172 |
| põhi | ☠ 172 |
| academia | ☠ 168 |
| järjekorra | ☠ 165 |
| kooliküps | ☠ 155 |
| school | ☠ 154 |
| masters | ☠ 152 |
| fluktuatsioon | ☠ 148 |
| jäälõhkuja | ☠ 144 |
| õppetasu | ☠ 144 |
| bloomi taksonoomia | ☠ 142 |
| ekstreemselt | ☠ 138 |
| hardus | ☠ 130 |
| secondary | ☠ 128 |
| associate | ☠ 127 |
| extended | ☠ 127 |
| doctorate | ☠ 123 |
| junior | ☠ 122 |
| academic | ☠ 121 |
| toimetulekukool | ☠ 121 |
| instructions | ☠ 120 |
| college | ☠ 118 |
| skills | ☠ 118 |
| diversity | ☠ 113 |
| information | ☠ 112 |
| jätkusuutlikkus | ☠ 111 |
| workshop | ☠ 108 |
| eneseteadlik | ☠ 107 |
| authentic | ☠ 106 |
| educational | ☠ 105 |
| formal | ☠ 105 |
| higher education | ☠ 105 |
| koonwledge | ☠ 105 |
| level | ☠ 105 |
| haridusaste | ☠ 104 |
| kavandamine | ☠ 103 |
| õpiväljund | ☠ 103 |
| säilenõtke | ☠ 102 |
| õppeviis | ☠ 102 |
| certificate | ☠ 101 |
| flow | ☠ 101 |
| grade | ☠ 101 |
| knowledge | ☠ 101 |
| käitumuslik | ☠ 101 |
| disabilities | ☠ 100 |
| eesmräk | ☠ 100 |
| instruction | ☠ 100 |
| kaasav hridu | ☠ 100 |
| prosotsiaalsus | ☠ 100 |
| course | ☠ 99 |
| l | ☠ 98 |
| tere | ☠ 98 |
| arenguplaan | ☠ 95 |
| erialade | ☠ 95 |
| kogumik | ☠ 95 |
| miinus | ☠ 95 |
| tüflo | ☠ 95 |
| master of science | ☠ 94 |
| simulatsioon | ☠ 94 |
| üldpädevus | ☠ 94 |
| kooliealine | ☠ 93 |
| context | ☠ 91 |
| koht | ☠ 91 |
| täiendav* | ☠ 91 |
| katoliku | ☠ 90 |
| lasteaiaõpe | ☠ 90 |
| postgraduate | ☠ 90 |
| internship | ☠ 89 |
| konfessioom | ☠ 88 |
| krapp | ☠ 88 |
| honors | ☠ 87 |
| keelek | ☠ 87 |
| käitumisraskus | ☠ 87 |
| õpilasekeskne | ☠ 87 |
| digivahend | ☠ 86 |
| informal | ☠ 86 |
| science | ☠ 86 |
| campus | ☠ 85 |
| longitudinal | ☠ 85 |
| department | ☠ 84 |
| huvialakool | ☠ 84 |
| läbima | ☠ 84 |
| baasoskused | ☠ 83 |
| hulk | ☠ 83 |
| identiteedivargus | ☠ 83 |
| mentoring | ☠ 83 |
| raames | ☠ 83 |
| activity | ☠ 82 |
| erivajadustega | ☠ 82 |
| koer | ☠ 82 |
| kunstipedagoogika | ☠ 82 |
| longituud | ☠ 81 |
| induction | ☠ 80 |
| juhendamine | ☠ 80 |
| kohustustlik | ☠ 80 |
| ECTS | ☠ 79 |
| autonoomia | ☠ 79 |
| diploma | ☠ 79 |
| notion | ☠ 78 |
| õppesüsteem | ☠ 78 |
| appeal | ☠ 77 |
| comenius | ☠ 77 |
| induvidualiseerimine | ☠ 77 |
| lower secondary | ☠ 77 |
| vocational | ☠ 77 |
| assessment | ☠ 76 |
| autasu | ☠ 76 |
| credit | ☠ 76 |
| eluvaldkond | ☠ 76 |
| freire | ☠ 76 |
| förerklasse | ☠ 76 |
| primary school | ☠ 76 |
| teadmised | ☠ 76 |
| app | ☠ 75 |
| awareness | ☠ 75 |
| gps | ☠ 75 |
| lugemistehnika oskused | ☠ 75 |
| avalduma | ☠ 74 |
| counselling | ☠ 74 |
| education standard | ☠ 74 |
| esiopetus | ☠ 74 |
| fund | ☠ 74 |
| lasteaiakoht | ☠ 74 |
| procedure | ☠ 74 |
| career guidance | ☠ 73 |
| certification | ☠ 73 |
| instrumental | ☠ 73 |
| mapp | ☠ 73 |
| community | ☠ 72 |
| constitution | ☠ 72 |
| diagnostic | ☠ 72 |
| educator | ☠ 72 |
| impairment | ☠ 72 |
| program | ☠ 72 |
| õpiraskus | ☠ 72 |
| b | ☠ 71 |
| coverage | ☠ 71 |
| discipline | ☠ 71 |
| fundamental | ☠ 71 |
| hindepall | ☠ 71 |
| peer | ☠ 71 |
| alusraam | ☠ 70 |
| eneset | ☠ 70 |
| guidance | ☠ 70 |
| hariv | ☠ 70 |
| jugendheim | ☠ 70 |
| korrastamine | ☠ 70 |
| liigutus | ☠ 70 |
| mobility | ☠ 70 |
| practice | ☠ 70 |
| vahend | ☠ 70 |
| väljund | ☠ 70 |
| õppetegevus | ☠ 70 |
| õpikogemus | ☠ 69 |
| bachelor of science | ☠ 69 |
| deep | ☠ 69 |
| deklareerimine | ☠ 69 |
| design | ☠ 69 |
| kodanikuaktiivsus | ☠ 69 |
| kodoskoop | ☠ 69 |
| kodu | ☠ 69 |
| koostöö | ☠ 69 |
| materiaalne | ☠ 69 |
| reflection | ☠ 69 |
| Physical Education | ☠ 68 |
| aims | ☠ 68 |
| approach | ☠ 68 |
| bakalaureuseastme | ☠ 68 |
| counsellor | ☠ 68 |
| elementary school | ☠ 68 |
| ese | ☠ 68 |
| gastarbeiter | ☠ 68 |
| haridussõnastik | ☠ 68 |
| human | ☠ 68 |
| ilming | ☠ 68 |
| monitoring | ☠ 68 |
| riigig | ☠ 68 |
| training | ☠ 68 |
| õpitulemus | ☠ 68 |
| õppepäev | ☠ 68 |
| VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING | ☠ 67 |
| form | ☠ 67 |
| graduate | ☠ 67 |
| immersion | ☠ 67 |
| informaatikaring | ☠ 67 |
| lünklik | ☠ 67 |
| õpikäsitlus | ☠ 67 |
| advice | ☠ 66 |
| alg | ☠ 66 |
| arno | ☠ 66 |
| associate professor | ☠ 66 |
| kaduma | ☠ 66 |
| kala | ☠ 66 |
| katseseade | ☠ 66 |
| katsuma | ☠ 66 |
| lehre | ☠ 66 |
| scaffolding | ☠ 66 |
| õppenõukogu | ☠ 66 |
| A hinne | ☠ 65 |
| autoloogia | ☠ 65 |
| disability | ☠ 65 |
| follow | ☠ 65 |
| harras | ☠ 65 |
| ja kuidas | ☠ 65 |
| kohandama | ☠ 65 |
| magistritase | ☠ 65 |
| map | ☠ 65 |
| mode | ☠ 65 |
| VASTUTUS! | ☠ 64 |
| administrator | ☠ 64 |
| advanced | ☠ 64 |
| empower* | ☠ 64 |
| facility | ☠ 64 |
| fusion | ☠ 64 |
| honorar | ☠ 64 |
| kass | ☠ 64 |
| loomus | ☠ 64 |
| lähtumine | ☠ 64 |
| mining | ☠ 64 |
| research | ☠ 64 |
| võtmepädevus | ☠ 64 |
| kasvukeskkond | ☠ 63 |
| live | ☠ 63 |
| secondary school | ☠ 63 |
| sotsioloogia | ☠ 63 |
| varhaiskasvatus | ☠ 63 |
| digi | ☠ 62 |
| elementary | ☠ 62 |
| evaluation | ☠ 62 |
| handwriting | ☠ 62 |
| hariduskeskus | ☠ 62 |
| hunt | ☠ 62 |
| inquiry | ☠ 62 |
| instructional | ☠ 62 |
| instruktsioon | ☠ 62 |
| iseseisev õpe | ☠ 62 |
| julgustama | ☠ 62 |
| kasvatusteadused | ☠ 62 |
| kava | ☠ 62 |
| keskne | ☠ 62 |
| kohanemine | ☠ 62 |
| koostama | ☠ 62 |
| middle | ☠ 62 |
| rakendama | ☠ 62 |
| rakendamine | ☠ 62 |
| thinking | ☠ 62 |
| Päästenöör | ☠ 61 |
| TVET | ☠ 61 |
| aptitude | ☠ 61 |
| basic | ☠ 61 |
| detention | ☠ 61 |
| eakas | ☠ 61 |
| elatanu | ☠ 61 |
| filoloogia | ☠ 61 |
| game* | ☠ 61 |
| kaasatus | ☠ 61 |
| kell | ☠ 61 |
| klassitund | ☠ 61 |
| kodutööd | ☠ 61 |
| kolledžiharidus | ☠ 61 |
| koolikoht | ☠ 61 |
| käitumispõhine | ☠ 61 |
| lihane isa | ☠ 61 |
| õpetajaeetika | ☠ 61 |
| VTS | ☠ 60 |
| astmed | ☠ 60 |
| current | ☠ 60 |
| eesti keeles | ☠ 60 |
| examiner | ☠ 60 |
| gender | ☠ 60 |
| hev-kool | ☠ 60 |
| interventsioon | ☠ 60 |
| kasvatustöö | ☠ 60 |
| kooliaeg | ☠ 60 |
| koolitund | ☠ 60 |
| käsitlema | ☠ 60 |
| outcome | ☠ 60 |
| õpi | ☠ 60 |
| üldkeskharidus | ☠ 60 |
| Ek | ☠ 59 |
| arts | ☠ 59 |
| arutelulõim | ☠ 59 |
| extra | ☠ 59 |
| grad | ☠ 59 |
| hariduskava | ☠ 59 |
| lin | ☠ 59 |
| major | ☠ 59 |
| middle school | ☠ 59 |
| märkamine | ☠ 59 |
| tehnika | ☠ 59 |
| õpioskus | ☠ 59 |
| agiilne | ☠ 58 |
| blended | ☠ 58 |
| digitaalne materjal | ☠ 58 |
| expertise | ☠ 58 |
| foneem | ☠ 58 |
| keskkooliharidus | ☠ 58 |
| kobar | ☠ 58 |
| kreisikool | ☠ 58 |
| kunst | ☠ 58 |
| mõõtevahend | ☠ 58 |
| opetustuokio | ☠ 58 |
| toetamine | ☠ 58 |
| ainealane | ☠ 57 |
| alalhoidmine | ☠ 57 |
| engagement | ☠ 57 |
| fachberater | ☠ 57 |
| förderschule | ☠ 57 |
| immersive | ☠ 57 |
| intervention | ☠ 57 |
| katsumine | ☠ 57 |
| koolituskava | ☠ 57 |
| lihane vanem | ☠ 57 |
| liikumine | ☠ 57 |
| Mitteformaal | ☠ 56 |
| Sosustama | ☠ 56 |
| attendance | ☠ 56 |
| esiõpetus | ☠ 56 |
| formatiivselt | ☠ 56 |
| itk | ☠ 56 |
| jätkusuutlik | ☠ 56 |
| kohustuslik õppeaine | ☠ 56 |
| koolisüsteem | ☠ 56 |
| lipik | ☠ 56 |
| mõtlemistüüp | ☠ 56 |
| qualification | ☠ 56 |
| rakenduskava | ☠ 56 |
| tänukiri | ☠ 56 |
| õppekoormus | ☠ 56 |
| face-to-face | ☠ 55 |
| facilitate | ☠ 55 |
| hariduselu | ☠ 55 |
| hev-õpilane | ☠ 55 |
| hoiakud | ☠ 55 |
| kasvatusülesanne | ☠ 55 |
| mass | ☠ 55 |
| non-formal | ☠ 55 |
| applicable | ☠ 54 |
| coed | ☠ 54 |
| direktsioon | ☠ 54 |
| eesõigus | ☠ 54 |
| erinevus | ☠ 54 |
| formative | ☠ 54 |
| harilikult | ☠ 54 |
| higher education institution | ☠ 54 |
| innovatiivne | ☠ 54 |
| jooksevhindamine | ☠ 54 |
| keeled | ☠ 54 |
| kitsas | ☠ 54 |
| konstanteerima | ☠ 54 |
| kontsept | ☠ 54 |
| lapsest lähtumine | ☠ 54 |
| learning process | ☠ 54 |
| representation | ☠ 54 |
| sessioon��pe | ☠ 54 |
| upper secondary | ☠ 54 |
| õpitegevus | ☠ 54 |
| arusaam | ☠ 53 |
| collaborative | ☠ 53 |
| early childhood | ☠ 53 |
| general education | ☠ 53 |
| hindamiskriteerium | ☠ 53 |
| juhtimine | ☠ 53 |
| jäämurjda | ☠ 53 |
| koolinoorsootöö | ☠ 53 |
| korraldaja | ☠ 53 |
| logo | ☠ 53 |
| lähtudes | ☠ 53 |
| väljakutse | ☠ 53 |
| õppevahendid | ☠ 52 |
| Self-evaluation | ☠ 52 |
| cover | ☠ 52 |
| düslektik | ☠ 52 |
| halb | ☠ 52 |
| high school | ☠ 52 |
| juhtkond | ☠ 52 |
| kodanik | ☠ 52 |
| koolikorraldus | ☠ 52 |
| koperatiiv | ☠ 52 |
| krüpt(eer)ima | ☠ 52 |
| learner | ☠ 52 |
| monitor | ☠ 52 |
| Research fellow | ☠ 51 |
| eelõpetus | ☠ 51 |
| ekspetiis | ☠ 51 |
| experience | ☠ 51 |
| individual | ☠ 51 |
| ingliskeel | ☠ 51 |
| jätku-kutseõpe | ☠ 51 |
| koolikriit | ☠ 51 |
| mitteformaal | ☠ 51 |
| täppisteadus | ☠ 51 |
| Bandura | ☠ 50 |
| Komenský | ☠ 50 |
| attainment | ☠ 50 |
| classroom | ☠ 50 |
| draama | ☠ 50 |
| koolijuht | ☠ 50 |
| koolipäev | ☠ 50 |
| kord | ☠ 50 |
| kreatiivne | ☠ 50 |
| preparatory | ☠ 50 |
| public school | ☠ 50 |
| pädevused | ☠ 50 |
| põhjendamine | ☠ 50 |
| astme | ☠ 49 |
| demonstratsioon | ☠ 49 |
| edasijõudnu | ☠ 49 |
| eelis | ☠ 49 |
| ensemble | ☠ 49 |
| huvialaring | ☠ 49 |
| ikt | ☠ 49 |
| jõulud | ☠ 49 |
| loodusteadus | ☠ 49 |
| *robot* | ☠ 48 |
| Asjatundlikku | ☠ 48 |
| Standardiseerimine | ☠ 48 |
| erziehung | ☠ 48 |
| ettevõtlus | ☠ 48 |
| feminism | ☠ 48 |
| idioot | ☠ 48 |
| inimõigus | ☠ 48 |
| mitteformaalõpe | ☠ 48 |
| osakond | ☠ 48 |
| uurimustöö | ☠ 48 |
| õppeprotsess | ☠ 48 |
| brahüteraapia | ☠ 47 |
| deveratsioon | ☠ 47 |
| iteratiivne | ☠ 47 |
| kodanikuõpetus | ☠ 47 |
| õppekursus | ☠ 47 |
| apply | ☠ 46 |
| formal education | ☠ 46 |
| mitmemäng | ☠ 46 |
| usufanaatik | ☠ 46 |
| elukoht | ☠ 45 |
| jäämurdja | ☠ 45 |
| klassiõpe | ☠ 45 |
| kogemusmäng | ☠ 45 |
| kõne arengu peetus | ☠ 45 |
| tasemeharidus | ☠ 45 |
| vabaharidus | ☠ 45 |
| abimaterjal | ☠ 44 |
| go-round | ☠ 44 |
| honours | ☠ 44 |
| learning objective | ☠ 44 |
| õppeteenustasu | ☠ 44 |
| draamapedagoogika | ☠ 43 |
| reflekteerima | ☠ 43 |
| reflektsioon | ☠ 43 |
| vormistus | ☠ 43 |
| enseserefleksioon | ☠ 42 |
| assimileerumine | ☠ 41 |
| õppeosakond | ☠ 41 |
| liigaasta | ☠ 40 |
| calambour | ☠ 39 |
| aiateadlane | ☠ 38 |
| aktiivselt | ☠ 38 |
| käskkiri | ☠ 38 |
| piirkond | ☠ 38 |
| põhiprobleem | ☠ 38 |
| lõpetama | ☠ 37 |
| TÄISLOEND | paha.txt |
| säilenõtkus | 1338 |
| agentsus | 1058 |
| kärgpere | 920 |
| eneserefleksioon | 818 |
| indoktrinatsioon | 700 |
| Likerti skaala | 590 |
| reaalained | 570 |
| nonkonformist | 507 |
| võilillelaps | 500 |
| dotsent | 497 |
| kannupoiss | 496 |
| egalitaarne | 475 |
| õpetaja abi | 449 |
| humanitaarained | 438 |
| iseseisev õppija | 422 |
| väärtushinnang | 402 |
| identiteedikriis | 396 |
| korraline professor | 374 |
| eristuskiri | 342 |
| identiteet | 328 |
| lillelaps | 314 |
| metakognitiivne teadlikkus | 309 |
| teadmussiire | 303 |
| autodidakt | 301 |
| keskealine | 301 |
| olupilt | 296 |
| koogamine | 295 |
| abiõpetaja | 288 |
| vabamäng | 286 |
| alma mater | 281 |
| tindipliiats | 278 |
| kvaliteetaeg | 277 |
| aiarühm | 271 |
| kaudne Münchhauseni sündroom | 270 |
| laiendatud pere | 261 |
| hindamine | 260 |
| õppekava | 259 |
| leidlaps | 255 |
| atributsioon | 249 |
| erivajadus | 244 |
| düstress | 242 |
| eneseefektiivsus | 237 |
| õpinguraamat | 235 |
| divergentne mõtlemine | 231 |
| õpe | 219 |
| prosotsiaalne | 218 |
| koolivalmidus | 217 |
| ainepunkt | 212 |
| kontaktõpe | 212 |
| tavalasteaed | 208 |
| konvergentne mõtlemine | 205 |
| elustiil | 203 |
| haloefekt | 203 |
| täiendusõpe | 203 |
| HEV | 201 |
| aktseleratsioon | 201 |
| sotsiaalne sugu | 197 |
| cum laude | 194 |
| ilukiri | 194 |
| loodusõpetus | 194 |
| konkurss | 193 |
| jäävususkumus | 190 |
| oponent | 189 |
| teaduskraad | 187 |
| usuõpetus | 186 |
| protsessõpe | 183 |
| refleksioon | 182 |
| fänn | 181 |
| uuspere | 181 |
| kaugõpe | 179 |
| juurdekasvuuskumus | 177 |
| doktor | 176 |
| klassiõpetaja | 176 |
| lasteaed-algkool | 175 |
| akulturatsioon | 169 |
| teine keel | 169 |
| andmekandja | 167 |
| lähima arengu tsoon | 166 |
| talurahvakool | 166 |
| arendusuuring | 165 |
| koolieelik | 165 |
| ristlõikeuuring | 165 |
| võhiklikkus | 164 |
| kooliõpe2 | 163 |
| loovus | 163 |
| usundiõpetus | 163 |
| abikool | 161 |
| institutsionaliseerima | 160 |
| kriitiline mõtlemine | 160 |
| logopeed | 159 |
| apraksia | 155 |
| imperatiivne norm | 155 |
| psühhomotoorne areng | 155 |
| bioloogiline sugu | 154 |
| õppijakeskne | 154 |
| paremusjärjestus | 153 |
| ADDIE mudel | 151 |
| projitseerima | 151 |
| tegevusuuring | 150 |
| eliitkool | 146 |
| vaegkuulja | 146 |
| eriklass | 145 |
| rakenduskõrgharidus | 145 |
| neurootilisus | 143 |
| auditoorne õpe | 142 |
| filosoofiadoktor | 140 |
| hindamisjuhend | 139 |
| multimodaalsus | 139 |
| loov mõtlemine | 138 |
| digitahvel | 137 |
| eriharidus | 136 |
| keelepuue | 136 |
| kõnepuue | 136 |
| paralleelklass | 135 |
| suhtluspädevus | 135 |
| vaimsed võimed | 135 |
| antisotsiaalne | 134 |
| aplomb | 134 |
| foneemanalüüs | 134 |
| aineregister | 133 |
| hariduslik erivajadus | 132 |
| lapsehoidja | 132 |
| algharidus | 131 |
| õppe diferentseerimine | 131 |
| kasulaps | 130 |
| ökoloogiline süsteemiteooria | 130 |
| ambivalentne kiindumussuhe | 129 |
| kontekstõpe | 129 |
| erikool | 127 |
| graafiline kujutis | 127 |
| prof. adj. | 126 |
| skaala | 126 |
| tasemerühm | 126 |
| eksamiperiood | 125 |
| distantsõpe | 124 |
| päevaõpe | 123 |
| õppealajuhataja | 123 |
| likerti skaala | 122 |
| praktika1 | 121 |
| kategooriline imperatiiv | 120 |
| sotsiaalne areng | 120 |
| harimatus | 119 |
| alusharidus | 118 |
| kooliküpsus | 118 |
| düskalkuulia | 117 |
| pädevus | 117 |
| vaimupuue | 117 |
| õpiabitund | 117 |
| aleksia | 116 |
| kaasprofessor | 116 |
| põimõpe | 116 |
| tasemeõpe | 116 |
| kõrgkultuur | 115 |
| professionaalsus | 115 |
| raske intellektipuue | 115 |
| hinne | 114 |
| kirjaoskus | 114 |
| koolkodu | 114 |
| metaandmed | 114 |
| rakendusuuring | 114 |
| haritus | 113 |
| toksikomaania | 113 |
| väärtuskasvatus | 113 |
| Oidipuse kompleks | 112 |
| emeritus | 112 |
| lapsekeskne | 112 |
| eelkool | 111 |
| infosulg | 111 |
| kaasav hariduskorraldus | 111 |
| kontakttund | 111 |
| manipuleerima | 111 |
| subjektiivne hindamine | 111 |
| sotsiaalkonstruktivism | 110 |
| õppija | 110 |
| nomoteetiline uurimus | 109 |
| alaväärsustunne | 108 |
| hevirokk | 108 |
| Euroopa ainepunkt | 107 |
| ainekava | 107 |
| baasharidus | 107 |
| lateraalsus | 107 |
| väline motivatsioon | 107 |
| arenguline erivajadus | 106 |
| hariduslik segregatsioon | 106 |
| põhikooli lihtsustatud riiklik õppekava | 106 |
| eeskujulik | 105 |
| ego | 105 |
| isiksuseomadused | 105 |
| mälu | 105 |
| retsensent | 105 |
| vaatluspraktika | 105 |
| vabaõpe | 105 |
| neurodiversiteet | 104 |
| ametikool | 103 |
| moraalne areng | 102 |
| pisteline kontroll | 102 |
| valikaine | 102 |
| õppimine | 102 |
| üldaine | 102 |
| kirjalik väljendusoskus | 101 |
| väitekirja kaitsma | 101 |
| funktsionaalne lugemisoskus | 100 |
| iseseisev õppimine | 100 |
| metatunnetus | 100 |
| tugispetsialist | 100 |
| ebaturvaline kiindumussuhe | 99 |
| internaatkool | 99 |
| kandidaadikraad | 99 |
| klassitunnistus | 99 |
| maailmaparandaja | 99 |
| normaaljaotus | 99 |
| puue | 99 |
| motivatsioon | 98 |
| alaalia | 97 |
| üldharidus | 97 |
| ainesüsteem | 96 |
| pikiuuring | 96 |
| sisemine tagasiside | 96 |
| suurpere | 96 |
| asotsiaalne käitumine | 95 |
| eraõppeasutus | 95 |
| massikultuur | 95 |
| õppekeskkond | 95 |
| alakõne | 94 |
| algklassid | 94 |
| haridusosakond | 94 |
| jesuiitide kolleegium | 94 |
| tasandusrühm | 94 |
| apelleerima | 93 |
| objektiivne hindamine | 93 |
| õpilane | 93 |
| düsleksia | 92 |
| eksamisessioon | 92 |
| hinneteleht | 92 |
| passiivsus | 92 |
| statsionaarne õpe | 92 |
| eripära | 91 |
| järeleaitamistund | 91 |
| kiirustest | 91 |
| lõputunnistus | 91 |
| netiaadress | 91 |
| parandusõppe õpetaja | 91 |
| akadeemiline kraad | 90 |
| lalin | 90 |
| sõnalis-loogiline mõtlemine | 90 |
| segakool1 | 89 |
| õpipoiss | 89 |
| ümberõpe | 89 |
| eluviis | 88 |
| emeriteeruma | 88 |
| formaalne juht | 88 |
| implitsiitne hoiak | 88 |
| kognitiivne taksonoomia | 88 |
| kujundav hindamine | 88 |
| matrikkel | 88 |
| sobitusrühm | 88 |
| andmepüük | 87 |
| antisotsiaalne käitumine | 87 |
| enesehindamine | 87 |
| uurimismetoodika | 87 |
| eelõpe | 86 |
| kognitiivne areng | 86 |
| kutsekraad | 86 |
| kvadriivium | 86 |
| luurik | 86 |
| praktikum | 86 |
| tesaurus | 86 |
| vabakuulaja | 86 |
| üldõpetus | 86 |
| IAK | 85 |
| ainetest | 85 |
| bimodaalne jaotus | 85 |
| egoism | 85 |
| enesetõhusus | 85 |
| hermeneutiline kasvatusteadus | 85 |
| heteronoomne moraal | 85 |
| hindeline arvestus | 85 |
| kehapuue | 85 |
| nimeregister | 85 |
| põhiharidus | 85 |
| tunne | 85 |
| käitumishäire | 84 |
| ainekaart | 83 |
| individuaaltöö | 83 |
| intelligentsus | 83 |
| positsioon | 83 |
| teadusdoktor | 83 |
| võtmeoskus | 83 |
| assimilatsioon1 | 82 |
| filantropiin | 81 |
| genotüüp | 81 |
| ilmaolek | 81 |
| individuaalne õppekava | 81 |
| inimgeograafia | 81 |
| lateralisatsioon | 81 |
| lähiõpe | 81 |
| tavaklass | 81 |
| enesekriitiline | 80 |
| kaasav haridus | 80 |
| mängutuba | 80 |
| toimevõimekus | 80 |
| ümberpööratud õpe | 80 |
| ambivalentne | 79 |
| diplomand | 79 |
| iseseisev töö | 79 |
| lapsehoiuteenus | 79 |
| ankeetima | 78 |
| kasvav tarve | 78 |
| külalisprofessor | 78 |
| peegelkiri | 78 |
| professor | 78 |
| sessioonõpe | 78 |
| afektiivne taksonoomia | 77 |
| erilasteaed | 77 |
| oivik | 77 |
| plagiaat | 77 |
| platseeboefekt | 77 |
| ülikooliharidus | 77 |
| iseväärtus | 76 |
| noor täiskasvanu | 76 |
| superego | 76 |
| võimerühm | 76 |
| üldkogum | 76 |
| arendusrühm | 75 |
| düspraksia | 75 |
| infokandja | 75 |
| informaalõpe | 75 |
| iseloomujooned | 75 |
| liikumispuue | 75 |
| liitrühm | 75 |
| personifikatsioon | 75 |
| sisemine motivatsioon | 75 |
| süvitsi õppimine | 75 |
| teemapõhine õpe | 75 |
| vabaaine | 75 |
| šeflus | 75 |
| kurtus | 74 |
| masohhist | 74 |
| minnalaskev kasvatusstiil | 74 |
| paindlik õpe | 74 |
| suhtlemisaldis õpilane | 74 |
| suhtluspuue | 74 |
| sõimerühm | 74 |
| vastastikhindamine | 74 |
| vastastiktagasiside | 74 |
| viiepallisüsteem | 74 |
| õpikeskkond | 74 |
| õppe individualiseerimine | 74 |
| Apgari hinne | 73 |
| anoreksia | 73 |
| diferentseerimine | 73 |
| inaugureerima | 73 |
| kakskeelsus | 73 |
| kiitma | 73 |
| kooliõpe1 | 73 |
| kõrgharidus | 73 |
| sügav intellektipuue | 73 |
| turvaline kiindumussuhe | 73 |
| õppekorralduse spetsialist | 73 |
| em-prof | 72 |
| erakorraline teadustöötaja | 72 |
| filantropism | 72 |
| hädavale | 72 |
| kasvatuspsühholoogia | 72 |
| pinnapealne õppimine | 72 |
| tähelepandamatu õpilane | 72 |
| vaegnägemine | 72 |
| vanur | 72 |
| PISA | 71 |
| andragoog | 71 |
| kasvatuseesmärgid | 71 |
| klaster | 71 |
| lektor | 71 |
| mõõdukas intellektipuue | 71 |
| priivara | 71 |
| variõppekava | 71 |
| õpikäsitus | 71 |
| õpimeetod | 71 |
| ühisõpe2 | 71 |
| üldmõiste | 71 |
| elukaar | 70 |
| empiiriline kasvatusteadus | 70 |
| eriinternaatkool | 70 |
| hariduslik integratsioon1 | 70 |
| hinnang | 70 |
| konfliktiteooria | 70 |
| kooliinspektor1 | 70 |
| pimesus | 70 |
| projektiivtest | 70 |
| põhimälu | 70 |
| suhteline hindamine | 70 |
| vabakasvatus | 70 |
| vahendväärtus | 70 |
| agape | 69 |
| akadeemiline liikuvus | 69 |
| algkool | 69 |
| arvestus | 69 |
| grammatisti kool | 69 |
| harrastus | 69 |
| individuaalõpe | 69 |
| kutseta lapsehoidja | 69 |
| matik-õpe | 69 |
| nägemismälu | 69 |
| nürmus | 69 |
| tavakool | 69 |
| tegevusjuht | 69 |
| idiograafiline uurimus | 68 |
| projektõpe | 68 |
| püknik | 68 |
| vabad kunstid | 68 |
| arengupeetus | 67 |
| haridusamet | 67 |
| kognitiivne psühholoogia | 67 |
| kompetents | 67 |
| kuraator | 67 |
| kutseõppevorm | 67 |
| riigieksam | 67 |
| söömishäire | 67 |
| tund | 67 |
| tõrjuv kiindumussuhe | 67 |
| aktiivõpe | 66 |
| approbatur | 66 |
| emotsionaalne areng | 66 |
| koolikiusamine | 66 |
| käsitlus | 66 |
| nägemispuue | 66 |
| riiklik haridus | 66 |
| semantiline mälu | 66 |
| vabavara | 66 |
| arengupuue | 65 |
| biheiviorism | 65 |
| buliimia | 65 |
| eelõpe1 | 65 |
| erirühm | 65 |
| familistlik perekäsitus | 65 |
| heitlaps | 65 |
| ideeskeem | 65 |
| individuaalintervjuu | 65 |
| induktsioon | 65 |
| juriidiline vanem | 65 |
| koduõpe | 65 |
| käsitus | 65 |
| mittetäielik keskkool | 65 |
| paaž1 | 65 |
| süvalugemine | 65 |
| teadusdoktori kraad | 65 |
| triivium | 65 |
| töökohapõhine kutseõpe | 65 |
| vallakool | 65 |
| aedkool | 64 |
| areng | 64 |
| häälduspuue | 64 |
| jõudlustest | 64 |
| kaugõpe1 | 64 |
| kutseline lapsehoidja | 64 |
| reproduktiivne mõtlemine | 64 |
| tägi | 64 |
| väärtus | 64 |
| Marburgi süsteem | 63 |
| elulaad | 63 |
| eneseteostustarve | 63 |
| perekeskus | 63 |
| praktikaõpe | 63 |
| psühhomeetria | 63 |
| põhistatud teooria meetod | 63 |
| õppe-eesmärkide taksonoomia | 63 |
| afaasia | 62 |
| ainering | 62 |
| akadeemiline puhkus | 62 |
| antropomorfism | 62 |
| braille | 62 |
| keelekümblus | 62 |
| kihelkonnakool | 62 |
| kõrgharidusaste | 62 |
| lasteaed-põhikool | 62 |
| leibkond | 62 |
| rahulolematus | 62 |
| rühmatöö | 62 |
| sotsiaalne isa | 62 |
| õppur | 62 |
| alahindama | 61 |
| aluskursus | 61 |
| autonoomne moraal | 61 |
| digipädevus | 61 |
| emeeritus | 61 |
| kuulmismälu | 61 |
| mõisteskeem | 61 |
| nooremlektor | 61 |
| selitamine | 61 |
| tahteline õppimine | 61 |
| teaduslik teadmine | 61 |
| teadvus | 61 |
| transaktsioonianalüüs | 61 |
| tunnikonspekt | 61 |
| tüflopedagoog | 61 |
| õppeaste | 61 |
| akadeemiline kalender | 60 |
| asenduskodu | 60 |
| dr. iur. | 60 |
| eksplitsiitne hoiak | 60 |
| TÄISLOEND | hea.txt |